دستیابی به آمار دقیقی از میزان تردد مشتریان و همچنین کارکنان مراکز اداری، تجاری و . در ساعات مختلفی از شبانه روز می تواند به نحوه مدیریت و ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان و کنترل فعالیت های پرسنل کمک شایانی کند. همچنین وقوع حوادث طبیعی یا غیر مترقبه مانند زلزله، آتش سوزی، جرم و جنایت و … نیز بر لزوم نصب سیستم های دارای قابلیت پردازش تصویر به منظور نظارت بر رفت و آمد در مراکز تجاری بزرگ می افزاید. 
از این رو تولیدکنندگان سیستم های نظارتی و امنیتی با تولید نرم افزارهایی با قابلیت تجزیه و تحلیل تصاویر مانند شمارش افراد، تشخیص چهره، شناسایی پلاک خودرو و دستیابی به آمار دقیقی از میزان تردد مشتریان و همچنین کارکنان مراکز اداری، تجاری و . در ساعات مختلفی از شبانه روز می تواند به نحوه مدیریت و ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان و کنترل فعالیت های پرسنل کمک شایانی کند. همچنین وقوع حوادث طبیعی یا غیر مترقبه مانند زلزله، آتش سوزی، جرم و جنایت و … نیز بر لزوم نصب سیستم های دارای قابلیت پردازش تصویر به منظور نظارت بر رفت و آمد در مراکز تجاری بزرگ می افزاید. 

از این رو تولیدکنندگان سیستم های نظارتی و امنیتی با تولید نرم افزارهایی با قابلیت تجزیه و تحلیل تصاویر مانند شمارش افراد، تشخیص چهره، شناسایی پلاک خودرو و … در صدد رفع نیاز های کاربران برآمده اند. 

Video Content Analytics و یا به اختصار VCA به معنی تجزیه و تحلیل کامپیوتری تصاویر ویدئویی در زمان واقعی، در دوربین های مدار بسته است. این عمل توسط نرم افزار های مخصوص موجود در دوربین مداربسته برای تشخیص سریع و شمارش افراد انجام می شود. در هنگام تنظیم سیستم مداربسته، می توان نتایج این تجزیه و تحلیل را در یک کامپیوتر مرکزی که مشاهده نمود. … در صدد رفع نیاز های کاربران برآمده اند. 
Video Content Analytics و یا به اختصار VCA به معنی تجزیه و تحلیل کامپیوتری تصاویر ویدئویی در زمان واقعی، در دوربین های مدار بسته است. این عمل توسط نرم افزار های مخصوص موجود در دوربین مداربسته برای تشخیص سریع و شمارش افراد انجام می شود. در هنگام تنظیم سیستم مداربسته، می توان نتایج این تجزیه و تحلیل را در یک کامپیوتر مرکزی که مشاهده نمود. 


تعمیرات آباد الکتریک پویا تحلیل ,سیستم ,تجزیه ,شمارش ,تجاری ,مراکز ,دوربین مداربسته ,شمارش افراد ,تحلیل کامپیوتری ,کامپیوتری تصاویر ,تصاویر ویدئویی ,تحلیل کامپیوتری تصا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عشق سفر فروش وتعمیرات دستگاهای فلزیاب وگنج ای ب بزرگترین وبلاگ اختصاصی مورتال کامبت پایگاه خبری،تحلیلی ایرانیان80 پردیس پاتوق بزرگترین سایت سرگرمی ایران نمایندگی نرم افزار حسابداری هلو نقطه سرخط فروش دستگاه شهربازی چی به چیه